Kerststuk in vijf minuten.



In deze tijd worden er regelmatig kerst workshops gehouden. Gezellig knutselen aan een decoratie voor op de kersttafel.

Kerststukjes, kerstkransen en guirlandes van groen, ik heb het allemaal gemaakt. Met veel plezier overigens. Maar sinds mijn vriendin me haar interpretatie van een kerststuk liet zien, ben ik om.

Ze maakt het zich gemakkelijk. Ze pak een mooie schaal - ze heeft er vele- neemt wat kerstballen en een windlicht uit depot, een paar takjes groen uit de tuin en een gewei van de muur. Dit schikt ze met veel smaak tot een nonchalant maar schitterend geheel.

Ik heb iets soortgelijks gedaan. Ik kocht twee kleine kerstboompjes. De berkenhouten bloempotten had ik nog van verleden jaar. In de kast vond ik een oude schaal van een lang overleden voorouder. Ik legde er wat kerstballen op en een ster van berkenhout. De hertjes van de Action ( 0,79 per twee) stonden er schattig bij.

Voilà. Een sfeervol kerststuk. Mij krijg je niet in de kerststress!  
Fijne week,
Hetty
                       

Neem een leuke schaal uit de kast en leg er wat kerstballen op.
Kerstboompje erbij

Of een kommetje met een hertje en een kerstballetje

Twee is dubbel zo leuk.

Reacties