My favorite weekend flower week 38.

Fragrant Rose. 'La Rose de Molinard'.

What's in a name? That which we call a rose by any other name would smell as sweet.

William Shakespeare.


En, waar schrijf jij over?

Laat anderen mee genieten. Voeg je blog toe aan de lijst door op de blauwe link knop te klikken. Zet op jouw blog een retour link naar deze site, zodat ook anderen ons kunnen vinden. Het is niet moeilijk. Ik ben benieuwd naar jullie reactie.

Je kunt meedoen zolang de blauwe knop zichtbaar is.

Fijn weekend!






Reacties

  1. Weer een erg mooie weekend flower,Hetty.

    Ik wens je een fijn weekend
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een mooie foto gemaakt van deze fragiele roos, zo mooi tegen de rozenachtergrond!

    Ik schaam mij, want ik heb wat vergeten. Ik doe een herkansing. Sorry!!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Cette rose est superbe et joliment mise en valeur. Son parfum est si puissant qu'il est parvenu, avec beaucoup d'imagination, jusqu'à moi... Je ne suis pas surprise que tu affectionnes cette fleur.
    Belle soirée...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten