Het beste van 2015.


Bedankt voor al jullie leuke commentaar op mijn blog. Ik heb ervan genoten en heb het gevoel dat ik jullie nu ook beetje ken. Virtuele vrienden en vriendinnen door het schrijven van een blog, is dat niet bijzonder?

Deze week laat ik jullie het beste van 2015 zien. In januari gaat het tuinjaar weer van voren af aan beginnen. Ik vertel jullie natuurlijk elke week weer
over mijn bezigheden, frustraties, en nieuwe plannen.

Tot slot mijn tuinwensen voor jullie: 

Een beetje vorst in januari en dan snel door naar de lente. Zachte mei regen. In juni genoeg zon met ’s avonds een buitje regen. Een zonnige zomer zodat we veel naar zee kunnen. En in de herfst een Indian summer......


Maar bovenal, geniet van je tuin! 


Gelukkig 2016.





Januari.


Januari.


Februari.


Maart.


Maart.


April.


April.


April


Mei.


Juni.


Juni.


Juni.


Juli.


Juli.


Augustus.


September.


Oktober.


November.


December.

English version:

The best of 2015.

Thanks you all for all your kind comments on my blog. I have enjoyed it very much and it feels as if I know you a little. Isn’t it special to have virtual friends by writing a blog?

This week I show you the best pictures of past gardening year. In January, the gardening year is going to start all over again. Like I did this year, every week I will tell you about my activities, frustrations and new plans.

To conclude, this is what I wish for your garden:

A little bit of frost in January, then full throttle off to spring! Soft rain in May. Plenty of sun in June with the occasional shower in the evening. A very sunny summer with lots of opportunities to go to the beach and at last an Indian summer in the Autumn…...

Happy 2016.

Reacties

  1. Tja.... was het maar vast weer zover dat alles er zo bij stond...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow ! Wat een prachtige tuinfoto's.
    Wat is dat toch genieten.
    En ja,eerst nog de winter...ze zeggen dat
    die nu toch echt komt.
    En dan weer het mooie voorjaar.

    Ik wens je een fijne jaarwisseling toe.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Impossible de donner un avis sur une des photos de l’année, elles sont toutes sublimes. Cependant, je suis restée admirative des ambiances bleues. Toute l'année, ton jardin est ravissant.
    Belle soirée...Jocelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende tuin heb je toch Hetty! Jij bedankt voor je mooie posten en de lieve berichtjes die je bij mij achterliet!

    Een mooi nieuw tuinjaar toegewenst!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig overzicht van je tuin! Was het maar alvast voorjaar hè, ik heb niks met de winter....behalve de sneeuwklokjes dan!
    Maar nu zie ik ze al boven komen evenals de narcissen....raar weer hè!
    Ik wens je een gezond, goed en prachtig tuinjaar toe!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb ik genoten van je mooie tuin en wat mooi om nog met zulke mooie foto's terug te kijken!
    Heel fijne jaarwisseling en hopelijk weer een mooi tuinjaar!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag Hetty, je blogpost ziet er weer fantastisch uit. OOk jou wens ik een hele gezellige jaarwisseling en een heel Bloemerig 2016.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit was een prachtig tuinjaar in foto's Hetty, heb er van genoten. Ik vind het heel bijzonder dat ik dit jaar iemand door het bloggen in levende lijve heb leren kennen. Ik wens je een fijne jaarwisseling en het beste voor 20126 met natuurlijk veel tuinplezier!
    Groetjes, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fabulous garden and flowers Hetty. I am on holiday and have had great difficulty getting on line this week, so I am happy to leave a comment. Happy New Year!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten